Seo Yarışması ve Euro 2008

Seo yarışmasının Euro 2008 ile aynı zamanda diliminde bulunmasını fırsat bilerek dün akşamki Almanya Portekiz maçı ile ilgili birkaç şey yazmak istedim.Açıkçası maç öncesi iki takımı da tutmuyordum.Sadece futbol izlemek ve oynanan oyundan zevk almak istiyordum.Maça iki takım da kontrollü başldı.Ancak yirmili dakikalara geldiğimzde Almanya sol kanatta muhteşem iki duvar pası yaptılar ve Klose de topu ortaya terden sert bir şekilde açtı.Schweinsteiger(yazılışına google’dan baktım) da  orta sahadan depar atıp yetiştiği topa çok zor poziyonda dokunup Almanya’yı Portekiz karşısında 1-0 öne geçirdi.Tam Portekiz beraberliği yakalamak için bastıracak derken Klose sahneye çıkıp Schweinsteiger’in serbest vuruşuna kafayı çok güzel vurdu ve durumu 2-0 a taşıdı.Almanya resmen bir kaç dakika oynayarak 2-0 öne geçti.Tam rahatlamışlardı ki Christiano Ronaldo’nun kaleciden dönen topunu Nuno Gomez tamamladı.Açıkçası bu Nuno Gomes’i hiç beğenmiyorum ve bitirici bir forvet olmadığını düşünüyorum.Devre 2-1 iken biterken,ikinci yarı yine bir duran top organizasyonundan Ballack’ın biraz da tartışılabilecek kafa golü geldi.Son dakikalara doğru Podolski kornerden seken topa gerilerden öyle sert ve isabetli vurdu ki, maçı izleyen herkesin o şuta hayran kaldığını düşünüyorum.Maç biterken Postiga ile bir gol bulan Portekiz 3-2 yenilerek elenmekten kurtulamadı.

Ben bu maçta Deco için bir parantez açmak istiyorum.Botswinga ile birlikte Portekiz’de ayakta kalan tek oyuncuydu ve çok isabetli ve güzel pasları ile göz doldurdu.Almanya’da da Schweinsteiger 2 Asist 1 Gol ile oynadı.Bu akşam da Hırvatistan Türkiye maçı var ve umarım sevinen taraf biz oluruz.

Bir Cevap Yazın

