SEO yarışmasındaki diğer siteler ne yapıyor?

SEO yarışmasında rakiplerimiz neler yapıyor bilmek istersiniz sanırım.Şu an ön sıraları blogspot ve wordpress gibi iki ücretsiz blog sağlayan siteden alınmış bloglar paylaşıyor.Diğer yarışmacılar arasında hedef kelimeleri sitelerinde geçirmek için “Aytug Akdogan ödüllü 1. seo  yarışması ve yurtta barış dünyada barış yarışmasında sıralamamızı koruyoruz” gibi tek cümlelik postlar atanlar da var hit çekmek için güncel konulardan bahsedenler de var.Birşeyler yazıcaktım ama sonra sildim.Çünkü yarışmadayız ve tüm doğruları söylemem benim zararıma olabilir.Bazı arkadaşlar “oldum” gözüyle yarışmaya bakıyorlar ancak diğer seo yarışmaları tecrübelerime dayanarak söylemek isterim ki son dakikaya kadar herşey alt üst olabilir.İlk sıralardayken “SEO’nun kitabını ben yazdım” derken gerilediğin zaman da “ben nerde yanlış yaptım” dersin.Açıkçası benim sevindiğim nokta şu an bunları okuyacak birilerinin olacağı bir sıraya geldim.Rekabetin R10 seo yarışmalarından daha az olduğu bariz ancak yine de seo yarışmalarında organik olmayan kelime gruplarına ağırlık verildiği için sonuçlar da organik olmuyor.Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum..İyi seo gol getirir:)

Bir Cevap Yazın

